GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Kártyás fizetés:
A főoldalon a fenti menü “JEGYVÁSÁRLÁS” menüpontjára kattintva tud keresni a cím beírásával és az ‘ok’ gomb megnyomásával. Itt a kosárba teheti a nézőtéren kiválasztott jegyeket, vagy ahol érkezési sorrendes a rendezvény, ott a darabszám megadása után van lehetőség kártyás fizetésre.
Nem olvastam el a vásárlói tájékoztatót és az Általános Szerződési Feltételeket
Kérjük, a vásárlás megkezdése előtt feltétlenül olvassa el az ismertetőt a vásárlásról, és az Általános Szerződési Feltételeit (Vásárlási Feltételek Menüpont). Ezekben megtalál minden lényeges információt. A vásárlás véglegesítése előtt a rendszer felhívja a vásárló figyelmét, hogy ezt tegye meg. A fizetés gomb lenyomásával Ön azt igazolja, hogy tisztában van a tájékoztatók tartalmával, és elfogadta azokat. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az online jegyvásárlási felületek nem azonos feltételrendszerrel dolgoznak, ezért más online értékesítési szabályok nem vonatkoztathatók az Interticket jegyértékesítési rendszerre.
Mi az a kezelési költség?
A kezelési költség a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy Ön jegyvásárlást kezdeményez – akár interneten akár telefonon – és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. A Koncertpromo.hu partnere (Interticket) a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.
Tudok személyesen jegyet vásárolni?
Nem, kizárólag online jegyvásárlásra van lehetőség.
Internetes vásárlásnál hogyan érvényesíthetem a kedvezményeket?
Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevőket a helyszínen kötelezik a teljes jegyár megfizetésére.
Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?
A koncertpromo.jegy.hu és az oldalak használatához az alábbi böngészőprogramok használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.
Mit tegyek, ha nem tudok megnyitni egy nézőteret?
Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz Adobe Flash Player segédprogram szükséges. Amennyiben az Ön böngészője nem jeleníti meg a nézőteret és/vagy szektorokat, kérjük telepítse az ingyenes Adobe Flash Player programot! Flash Player letöltése.
Jegyek kijelölése, illetve honnan tudom, milyen jegyeket tettem a kosaramba?
Ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. A “kosárba” gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A kosáridő az első jegy kosárba tételétől számított 12 perc. A hátralévő időt egy óra jelzi a képernyő jobb felső sarkában. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.
Tudok jegyet foglalni?
Nem. A Koncertpromo.hu online jegyiroda online vásárlási rendszeren a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 12 perc múlva nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.
Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?
Visa: (dombornyomott)
MasterCard: (dombornyomott)
American Express: (dombornyomott)
Electron: (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák elfogadhatók.
Maestro: A Jegy.hu által használt OTP Bank internetes fizetőfelületen bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.
Hogyan igényelhetek számlát?
Amennyiben a vásárlásról számlát igényel, kérjük, a fizetési adatlapon a “Számlázási adatok” címszó alatt jelölje meg az “Áfás számlát kérek” négyzetet. Ezután a rendszer lehetőséget ad a számlázási adatok kitöltésére. Kérjük, hogy a számlázási adatait pontosan adja meg, mert a számla elektronikus úton egy ún. e-számla szolgáltató közreműködésével készül, és visszavonására illetve módosítására csak úgy van lehetőségünk, ha magát a tranzakciót is töröljük. Ez azt jelenti, hogy az Ön által megvásárolt jegyet vissza kellene váltanunk a számla szotrnírozásához. Ezt azonban partnereink nem minden esetben engedélyezik számunkra. Ezért rendkívül fontos az, hogy a számlázási adatok pontosan szerepeljenek.
Amennyiben a vásárlási folyamat során elfelejtett számlát igényelni, kérjük, írjon partnerünknek az interticket@interticket.hu e-mail címre.
Mit jelent az e-számla?
Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.
Amennyiben Önnek nem megfelelő az e-számla, számlaigényét legyen szíves írásban jelezni az interticket@interticket.hu email címre. Ez esetben a számlát az Ön által megadott email címre ún. távszámla formájában küldjük el, melyet Önnek kell kinyomtatnia.
Szeretnék jegyeket vásárolni, de nincs tranzakcióra alkalmas bankkártyám.
Ebben az esetben nem tudunk Önnek jegyet biztosítani.
Írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak: info@koncertpromo.hu
Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 – 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!
Hogyan fizethetek SixPay számlával?
Amennyiben Ön rendelkezik dombornyomott Visa vagy MasterCard kártyával, használhatja a SixPay nemzetközi fizetőrendszerét a vásárlási összeg kiegyenlítésére. A kosár felületen jelölje be a SixPay fizetési módot, és kattintson a fizetés gombra. A böngésző megnyitja a SixPay felületét, ahol meg kell adnia a bankkártya adatokat. Kérjük, a tranzakció adatait ellenőrizze a fizetés indítása előtt. A SixPay rendszer a fizetés eredményét megküldi a jegyrendszernek, amely ezután értesíti Önt a tranzakció végleges eredményéről. Kérjük várja meg a rendszer visszajelzését és idő előtt ne zárja be a weblapot. A visszaigazoló email kiküldését blokkolja az idő előtti kilépés/bezárás.
Hogyan fizethetek PayPal számlával?
Amennyiben Ön rendelkezik PayPal számlával, a számlán lévő összeget is használhatja online jegyvásárlásra. A kosár felületen jelölje be a PayPal fizetési módot, és kattintson a fizetés gombra. A böngésző megnyitja a PayPal felületét, ahol a belépést követően jóvá kell hagyni
a fizetést. Kérjük, a tranzakció adatait ellenőrizze jóváhagyás előtt! A PayPal rendszer a fizetés eredményét megküldi a jegyrendszernek, amely ezután értesíti Önt a tranzakció végleges eredményéről. Kérjük, várja meg a rendszer visszajelzését és idő előtt ne zárja be a weblapot! A visszaigazoló email kiküldését blokkolja az idő előtti kilépés/bezárás.
Mikor teljesül a vásárlás?
Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről („Az ön tranzakciója sikeresen lezajlott”), és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül, tehát ez nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.
Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?
A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!
Hogyan tudom átvenni a jegyeimet?
Ön a vásárlás lebonyolítása után email-ben E-Ticket-ként, a visszaigazolásban megküldött PDF linkek segítségével nyomtathatók ki a belépőjegyek.
Mi az az E-ticket?
Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.
Mire kell figyelnem, ha E-ticket-et vásárolok?
Amennyiben olyan jegyet vásárol, melyre a rendszer E-ticketet jelez, kérjük, időben gondoskodjék a jegyek kinyomtatásáról – csak abban az esetben vegyen E-ticket-et, ha módjában áll azokat kinyomtatni.
Bizonyos esetekben a különböző levelező programok máshogy kezelik a linkeket, ezért az E-ticket nem mindig aktív. Ilyen esetben másolja be a teljes linket az internet keresőjébe, és úgy nyissa meg a file-t.
Az előadás helyszínén nincs lehetőség az E-ticket nyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában az előadóhely (szervező) részéről megtagadható.
Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.
Mennyi idővel az előadás előtt kell a helyszínre érnem?
Érdemes az előadás előtt, kapunyitásra érkezni, de minimum fél órával az előadás kezdete előtt.
Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?
Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja partnerünket a 266-0000 telefont vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?
Amennyiben elveszett a visszaigazoló email, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és az elvégzett vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolás másolatát.
Az INTERTICKET ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefon: 1/266-0000
E-mail: interticket@interticket.hu
Mit tegyek, ha elvesztettem a belépőjegyeimet?
Amennyiben Ön az Interticket jegyrendszeren vásárolt, és már rendelkezik a belépésre jogosító jegyével (jegyirodában átvette, színházban a rendezvény előtt már átvette, futár által kézbesített, E-ticket), de azokat az előadás helyszínén bármi okból bemutatni nem tudja, nem jogosult belépni a rendezvényre. Jelzett esetben az Interticket hivatalos igazolást tud kibocsátani a vásárlás tényéről. A már egyszer kiadott jegyet biztonsági okokból kinyomtatni több alkalommal nem lehet. Felhívjuk a figyelmet, hogy az eredeti jeggyel az azt bemutató személynek van joga a rendezvényre belépni. A vásárlást igazoló dokumentum az elvesztett jegyet nem helyettesíti.
Tudok-e visszaváltani illetve cserélni?
A webáruházban végzett jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere és visszaváltás nem lehetséges.
Mit tehetek, ha elnéztem az előadás dátumát?
A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerüljenek be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni.
Honnan tudhatom, hogy elmarad az előadás?
Amennyiben az előadás elmaradna, az Ön által a fizetés oldalon megadott
e-mail címen értesítjük * az elmaradás tényéről, és a jegyek visszaváltásának, további felhasználásának lehetőségeiről. A visszaváltás módját mindig a rendezvény szervezője határozza meg.
*csak abban az esetben, ha az előadóhely vagy a színház időben hivatalos értesíti az Interticket Kft-t.
A kezelési költség az előadás elmaradása esetén visszatérítésre kerül (kivéve mobilvásárlás).
Az Interticket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.
Hogyan történik a jóváírás?
Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:
Bankkártyás fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza – az OTP bankon keresztül – a jegyek árát és a kezelési költséget, a jóváírás kezdeményezésétől számított 30 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizni bankszámlája kivonatán. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az eltelt idő függvényében.
SixPay vásárlás esetén kérjük, adja meg a jóváíráshoz a bankszámla számát és a kedvezményezett nevét. A jóváírandó összeget – a jegyek árát – átutalással teljesítjük az Ön részére.
Mikor és hol érhetem el az InterTicket ügyfélszolgálatát?
Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 9-20-ig érheti el az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: 061/266-0000
E-mail: interticket@interticket.hu
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Hova fordulhatok, ha hétvégén adódik problémám?
Amennyiben a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, hétvégén, ünnep- és munkaszüneti napokon, az alábbi telefonszámon kérhet segítséget, tájékoztatást:
Ügyeleti telefonszám: 0630-29-29-253
Az ügyeleti szám 10-19 óráig hívható.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Sürgős esetben hívja az ügyeleti telefonszámot!